Dream dream, because the mintyworld is nothing but a dream, just to create and think and hope and dream...

zondag 25 juli 2010

Kopen en Behagen


Daar in de verte, over het water, zie je Zweden.

Zo zie je twee ruggen, 1 van ik en 1 van hem.
Aan de storebaelt-brug

Zoals in vorige bericht gezegd, zou ik in het eerstvolgende het eens over iets anders hebben dan studies.

Gelukkig voor mij heb ik de ideale stof met zelfs het nodige beeldmateriaal om dit gezegde in vervulling te laten gaan.

Begin deze week hebben we namelijk een kort reisje naar Copenhagen gedaan. Met de auto heen over een grote brug, vanuit copenhagen ook nog een dagtripje zweden gedaan, en dan via de ferry terug naar huis.

Er valt daarover niet zoveel te vertellen. Het is zoals zoveel dingen in het leven iets dat is te beleven. Het beleefbaar schrijven is niet altijd weggelegd voor mij.

Al bij al was ik niet zo onder de indruk van denemarken. Misschien omdat het zo lijkt op wat we gewoon zijn?
Schotland heeft mij veel meer kunnen behagen. Natuur en bergen waarin vele geheimen kunnen wonen.

Het was wel mooi, maar plat landschap toont minder uitnodigend voor ontdekking en avontuur.

Verder heb ik het nog een beetje moeilijk om mijn studie terug goed op te pikken. Ik heb alweer wel wat gedaan, maar ik kom niet aan mijn 2 uur.
Vanaf morgen er weer streng tegenaan (morgen pas omdat vandaag al bijna gedaan is).

Ik krijg in elk geval nog steeds de kriebels bij het idee van een job in de geneeskunde. Dat is al positief. De motivatie blijft zeer hoog. Yay! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten