Dream dream, because the mintyworld is nothing but a dream, just to create and think and hope and dream...

vrijdag 24 augustus 2012

tweedehands en eigenhands

Je hebt zo van die mensen die graag naar tweedehandswinkels gaan en rommelmarkten en tweedehandssites afsnuisteren... en ik ben daar zo eentje van :) .

tzijn meestal maar kleinigheden.  Als we eindelijk een huisje kopen, dan plan ik wel wat vaker te gaan om leuke meubels bij elkaar te zoeken.

Deze week heb ik een citruspers (de onze was versleten) en een bestek voor Ellis gevonden.


Het leuke aan tweedehands vind ik dat het weer wat nieuwe rommel uitspaart.

Verder maak ik zelf ook graag dingen (zoals zovelen).  Zo heb ik ook in de tweedehandswinkel twee bolletjes synthetische ( :( )wol gevonden en heb Ellis daar een ponchotje van gemaakt.  Groen staat goed bij ros :) .

Bij het maken daarvan heeft zij trouwens goed meegeholpen ;) .

Wat ik daar dan weer leuk aan vind, is gewoon het creĆ«ren.  En het meditatieve effect dat het heeft bij me.  Mijn gedachten racen constant van het ene naar het andere en dit geeft een beetje mentale rust.  Stilstaan doen die gedachten nooit.  Meestal leg ik mijn werkje ook constant neer om weer op te pakken en weer neer te leggen.  Dingen die ik dus zo tussendoor kan doen, zijn het beste voor iemand als ik.

even een modeshow:




en het belangrijkste: ze kan er nog mee kruipen :) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten